درباره کتاب:این کتاب با بیان قوانین موثری که در عین سادگی معمولا نادیده گرفته می شونئ تاکید میکند.بسیاری از اساتید راهنما این کتاب را توصیه میکنند.
مناسب چه کسانی هست؟:
1.دانشجویان و استادان رشته بازرگانی.
2.بازاریابان و کارآفرینان.
3.افرادی که به دنبال کسب بیشتر سود و کم کردن ضرر خود هستند.
4.افراد مشتاق به این علم.
درباره نویسنده: آل ریس نویسنده و متخصص بازاریابی که شرکت ریس و ریس خود را با کمک دخترش تاسیس کرد همچنین جک تروت یکی از بنیان گذاران مفهوم جایگاه سازی و موفق در کسب و کار خود است.
هنوز نخونده چطور دیدگاه بنویسم
سلام و عرض ادب
بعد مطالعه دیدگاهتونو رو بفرمائید
واقعا دستتون درد نکنه