بیست و دو قانون ابدی بازاریابی (آل ریس و جک تروت)
درباره کتاب:این کتاب با بیان قوانین موثری که در عین سادگی معمولا نادیده گرفته می شونئ تاکید میکند.بسیاری از اساتید راهنما این کتاب را توصیه میکنند.
مناسب چه کسانی هست؟:
1.دانشجویان و استادان رشته بازرگانی.
2.بازاریابان و کارآفرینان.
3.افرادی که به دنبال کسب بیشتر سود و کم کردن ضرر خود هستند.
4.افراد مشتاق به این علم.
درباره نویسنده: آل ریس نویسنده و متخصص بازاریابی که شرکت ریس و ریس خود را با کمک دخترش تاسیس کرد همچنین جک تروت یکی از بنیان گذاران مفهوم جایگاه سازی و موفق در کسب و کار خود است.
لینک دانلود فقط برای اعضا قابل نمایش میباشد
برای دانلود رایگان در سایت ثبت نام نمائید
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
حدود 12 سال با کسب و کارهای مختلف و زمینه های متنوع همکاری کردم، هم شکست و روزهای تاریک کسب و کار رو دیدم هم موفقیت های لذت بخش رو تجربه کردم.
قصد دارم درین سایت به مرور مواردی رو که یادگرفتم با شما دوستان عزیز به اشتراک بذارم، به امید اینکه شما هم از بازاریابی نوین و دیجیتال مارکتینگ لذت ببرید.
هنوز نخونده چطور دیدگاه بنویسم
سلام و عرض ادب
بعد مطالعه دیدگاهتونو رو بفرمائید
واقعا دستتون درد نکنه