حذف ترس، شکست و عدم پذیرش از تماس تلفنی
تماس هوشمندانه
این روش قوی برای جلب علاقه و توجه خریدار از سوالات هوشمندانه استفاده میکند.
تماس هوشمندانه سه مرحله دارد:
اجزای تماس هوشمندانه
ارائه ارزش : این مورد ترکیب عبارات و واژگانی است که برای جلب توجه افراد پشت خط استفاده می کنید.
جمع آوری اطلاعات : تمامی اطلاعات مربوط به محصول خود را جمع آوری کنید
مهندسی اجتماعی : با افرادی غیر از خریدار احتمالی صحبت کنید تا اطلاعاتی برای فروش بیشتر به دست آورید.
تعیین اهداف تماس هوشمندانه : نتایج نهایی را مطرح کنید تا خریدار را به اقدام مثبت تشویق کند.
اشاره نکردن به محصول : هرگز نگویید «متشکرم که به تماس من پاسخ دادید»، زیرا محتاج به نظر می آیید.
استفاده از سوالات هوشمندانه : اجازه دهید فرد مقابل بیشتر صحبت کند. سوالاتی بپرسید که به شناخت بیشتر «نیازها، مشکلات، دردها و خواسته های احتمالی خریدار» کمک کند.
دیدگاهتان را بنویسید
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.