جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

5 استراتژی برای تولید تقاضا در مصرف کنندگان

5 استراتژی برای تولید تقاضا در مصرف کنندگان

  ایجاد تقاضا برای محصولات چیزی فراتر از ارائه آنها به بازار است. تحقیقاتی انجام دهید، نیازهای مشتریان را مشخص کنید، خود را به عنوان رهبر صنعت تان مطرح کنید و مدام ارزش محصولات خود را ثابت کنید.

  1. خواسته های مشتریان را اولویت قرار دهید.

  شما باید با تحقیق نیازها و خواسته های مشتریان را شناسایی کنید. باید گروه‌ها و بازخوردهای آن‌ها را در رسانه های اجتماعی، وب سایت شما و پیغام هایی که در سایت شما شرکت شما قرار می گیرد را بررسی کنید. شاید مسائل خاصی در حال به وجود آمدن است. شاید نیاز به تولید محصولی جدید یا رفع مشکلات محصولات قبلی شما است.

  • مطالب درخشان تولید کنید.

  اگر کار خود را تازه شروع کرده اید، کسب و کارتان باید محصول جدید خود را تبلیغ کرده و با مطالب اطلاع رسانی و آموزشی ثابت کند که حلال مشکل است. ابتدا مشکلی را طراحی کرده و سپس راه حل متمایز خودتان را ارائه می کنید که مصرف کنندگان در حال حاضر از آن رنج می برند. مشخصات جمعیت شناختی بازار هدف خود را مشخص کنید و ببینید در کدام رسانه اجتماعی و در کدام بخش تبلیغ مفید تری خواهید داشت. شما باید مشتریان را سرگرم کرده و آنها را از ارزش محصولتان آگاه کنید و سپس آنها را ترغیب به خرید محصول خود کنید.

  • به نظریات مشتریان توجه کنید توجه کنید توجه کنید!

  در وب سایت خود، صفحات محصول و هر جای دیگر نظرات مشتریان را برجسته کنید. مشتریان به معرفی نامه ها و نظرات مشتریان مشابه خود اعتماد می‌کنند. تحقیقات نشان داده که ۷۸ درصد مشتریان آمریکایی بین ۱۸ تا ۶۴ سال هستند که به صورت آنلاین خرید می کنند، قبل از خرید هر محصول نظرات سایت مشتریان در مورد آن را می خوانند .

  اگر محصول شما دارای نظرات بد و منفی زیادی است، مشتریان شما برای خرید محصولات از سایت های رقیب شما ترغیب خواهند شد. به همین دلیل است که کارمندان باید از مشتریانی که تجربه منفی از محصول شما دارند سریعاً عذرخواهی کرده و دلیل آنها را بپرسند و برای ارتقاء محصول اقدام کنند.

  • پیشنهاد ویژه به مشتریان جدید.

  روش دیگر ترغیب مصرف‌ کنندگان برای خرید یک محصول برای اولین بار این است که محصول را با نرخ ارزان تر نسبت به رقیب های خود ارائه کنید. شاید مشتری شما علاقه ای به خرید محصول شما نداشته باشد اما با قیمت تخفیف خورده آن ترغیب به خرید محصول شما شود. وقتی مشتری شما محصول را دریافت کند و راضی باشد برای  خرید ترغیب می شود. دقت کنید که برای خرید اول مشتری های خود تاکید کنید که فقط یکبار می توانید از قیمت تخفیف خورده استفاده کنید. طبیعتا مشتری شما دوست نداره به سایت شما مراجعه می کند قیمتی بالاتر از قیمت اولی که خرید است مشاهده کند.

  • باشگاه مشتریان خاص ایجاد کنید.

باید برای کسانی که به مشتریان دائم شما تبدیل می شوند اهمیت زیادی بدهید. به او پاداش دهید. کاری کنید فکر کند شما متشکر از خرید ها و زحمات او هستید و باید  برای این مشتریان وفادار یک باشگاه مشتریان خاص ایجاد کنید و آنها را در جریان پیشرفته خاص قرار دهید به آنها پیشنهاد های ویژه دهید و کارهای کنید که مشتریان شما احساس خاص و ویژه بودن  داشته باشند.

 شرکت شما چگونه برای محصولات و خدمات خود تقاضا ایجاد می کند؟

دیدگاهتان را بنویسید