دانش چرا ها (دیوید فوربس)
درباره کتاب: اگر سوالاتی در حوزه کسب و کار ذهن شما را درگیر کرده است اما نمیتوانید جوابی برای انها پیدا کنید. حتما باید این کتاب را مطالعه کنید.
مناسب چه کسانی هست؟
1.رهبرانی که به دنبال ایده های جدید اند.
2.رهبران و کارآفرینان نوپا .3.
افرادی که میخواهند بدانند مشتریان چطور ترغیب می شوند.
درباره نویسنده: دیوید فوربز موسس شرکت مشاوره بازاریابی فوربز است که در حوزه تحقیقات بازار با تمرکز بر روانشناسی مشتری انجام میشود همچنین وی دارای مدرک دکتری در روانشناسی روانشناختی است.
لینک دانلود فقط برای اعضا قابل نمایش میباشد
برای دانلود رایگان در سایت ثبت نام نمائید
حدود 12 سال با کسب و کارهای مختلف و زمینه های متنوع همکاری کردم، هم شکست و روزهای تاریک کسب و کار رو دیدم هم موفقیت های لذت بخش رو تجربه کردم.
قصد دارم درین سایت به مرور مواردی رو که یادگرفتم با شما دوستان عزیز به اشتراک بذارم، به امید اینکه شما هم از بازاریابی نوین و دیجیتال مارکتینگ لذت ببرید.
دیدگاهتان را بنویسید
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.